آخرین برگ ازدفتر خاطرات احسان

احسان جان جات خیلی خالیه

آخرین برگ ازدفتر خاطرات احسان

احسان جان جات خیلی خالیه

دلتنگی

امروز خیلی دلم گرفته هرچی می خوام فکر نکنم ولی نمی شه یاد کارها و حرفها و تکه کلامهاش که میفتم دلم ناآروم میشه و تمام غم های دنیا میاد سراغم   من نمی تونم برادرم پاره تنم رو فراموش کنم و بذارم از یاد همه بره همیشه با خاطراتش زندگی خواهم کرد .اون خیلی آرزوها داشت ولی بهشون نرسید کاش میشد نصف عمر منو می گرفتن ولی اون زنده بود تا به آرزوهاش برسه .  

احسان جان کجایی دلم خیلی برات تنگ شده 

 

 کاشکی همه اینها خواب بود 

  

سلام برادر

نمی دونم چی بگم ..

حالا که رفتی نمی دو نم چطوری با خاطراتت زندگی کنم 

گفتی من دیوونه بودم آره من دیوونه بودم چون حالا که نیستی نمی دو نم دیونه بازی هامو سر کی خالی کنم

تو رفتی هنوزم خاطراتت بامنه و تا ابد زنده میمونه

هنوزم هر شب و هر روز به یادت می نویسم....

دلتنگی های بیشترم رو پشت اشک های اسمون می ریزیم تا که معلوم نباشه چقدر دوستت داشتم .

رفتی اما نگفتی خداحافظ من هم نگفتم خداحافظ  چون هنوزم با منی توی قلبم تا همیشه...

اما خداحافظ خداحافظ به ظاهر و خوش آمدی به این قلب که نداره هیچ قراری

نظرات 10 + ارسال نظر
میترا چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

امروز بد جوری کلافه و دلتنگ بودم دلم می خواست زودتر کارم را تعطیل کنم برم خونه وفتی به خودم اومدم دیدم جلوی محل کار علی اقاهستم وارد اتاق که شدم لب تابش رو دیدم که نوشته دلم تنگه دلم می خواست چیزی بگم ولی دیگه حتی حرفی هم برای گفتن نداشتم فردا باید بریم کرمان برای مراسم چهلم دیشب خواب احسان رو دیدم کنار ماشین پرایدش ایستاده بود وهی می خندید خیلی خوشحال بود بچه ها هم کنار ماشین شیطونی می کردند وبلند بلند به همراه احسان میخندیدند برادرم روحت شاد دلتنگتم

zaragsis چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

برای شادی روحش صلوات
الهم صلی علی محمد وال محمد
روحش شاد

zaragsis چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

روحش شاد

zaragsis پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ

ببین علی دارم فیلمی که برا احسان درست کردین میبینم هرچی فکر میکنم میبینم خیلی زود رفت و درسته که میگن خدا اول خوبا رو میبره پیش خودش
خودت شاید بهتر بدونی منو احسان خیلی زیاد که میشد سالی 2بار همو میدیدیم ولی تو همین مقدار کمم باهم خاطره های خوبی داشتیم واقعا یادش به خیر خدا میدنه این فیلمو که نگاه میکنم اشک تو چشام جمع میشه اخه دلم براش تنگه واقعا تنگه دلم ای روزا براش
خدایش رحمت کند

یاس یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما

از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم

امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد

مرو ای دوست ....

برای شادی روحش سه صلوات...

عاطفه دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.atefh653.blogsky.com

خداییش وقتی خوندم داغون شدم خدا بیامرزدش واقعا همه خوبا زود میرن

فاریابی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

احسان جان روحت شاد و یادت گرامی باد نیستی که ببینی جطور خانواده و اقوام در عزای تو ماتم گرفتند و هیچ وقت فراموشت نخواهند کرد برای شادی روح احسان فاریابی صلوات

فاریابی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

۱۳۶۸ نفری هستم که به سایت احسان سر زدم جالبه که احسان هم متولد ۱۳۶۸ بود

فاریابی دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

هروقت که به سایت احسان سر می زنم همش صلوات می فرستم وثوابش هدیه می کنم به روح احسان جان

غوغـــــ..................ــــــا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

...
بایه سکوت
واقعا متاسفم خدا بهتون صبر بده از دست دادن عزیز خیلی سخته خیلــــــــــــــــــــــــــــــی چرا که تجربه کردم و دیدم

دلم خیلی گرفت-خدا روحشونو شاد کنه و یادشونو گرامی .

پایدار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد