آخرین برگ ازدفتر خاطرات احسان

احسان جان جات خیلی خالیه

آخرین برگ ازدفتر خاطرات احسان

احسان جان جات خیلی خالیه

چهلمین روز سفر احسان از این دنیای فانی

جمعه ۳۰/۰۲/۱۳۹۰  

 

امروز چهل روز است که احسان از پیش ما رفته و ما هنوز سر در گم به دنبال او میگردیم ولی هیچی پیدا نمکنیم ولی باید یواش یواش باور کنیم که دیگه احسان پیش ما نیست و نخواهد برگشت چون جاش خیلی بهتر از این دنیای فانی است. 

 

امروز همه اومدند چون قرار است ظهر ولیمه مکه احسان رو بدیدم و بعد مراسم یادبودی براش سر مزارش برگذار کنیم. 

البته از چند روز قبل دایی حمید و مرتضی کلیه مقدمات واسم رو آماده کرده بودند که جا داره اینجا از همه کسانی که بهر نحوی برای مراسم احسان زحمت کشیده بودند تشکر کنم .  

حدود ساعت ده بود که خونه مملو از دوستان و آشنایان بود قرار شد کلیپی که وحید و سجاد ساخته بودند رو بذاریم . 

کلیپ رو که گذاشتیم همه شروع به گریه کردند و به یاد احسان میسوختند . 

از این کلیپ ۵۰ تا رایت کرده بودیم و با عکس خود احسان بین جمعیت پخش کردیم . 

حدود ساعت ۱ ظهر نهار رو پخش کردیم و ساعت ۴ بود که امیر وعلی طالبی و چند نفر دیگه رفتند تا سر مزار احسان رو آماده کنند تا میهمانان بیایند من هم ساعت ۴:۳۰ بود رفتم دیدم همه کارها رو انجام داده اند مردم از ساعت ۵ شروع به اومدن کردن سر مزارش برای شادی روحش مراسم زیارت عاشورا برگزار شد تا ساعت ۷ شب همه اونجا بودند و یواش یواش شروع به ترک اونجا کردند ماهم موندیم تا چند تا عکس یادگاری با احسان بگیریم ولی وقتی به خودمون اومدیم دیدم ساعت ۸:۳۰ شب شده ولی چکنیم باید میرفتیم ظاهرا احسان دوست نداشت که ما از پیشش بریم چون همینکه آماده رفتن میشدیم همه میگفتن یکی دیگه عکس بگیر وبریم یکی یکی همانا ساعت ۹ بود که به زور اونجا رو ترک کردیم . 

 

اینم چندتا از عکسهای یادگاری:  

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
zaragsis یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ق.ظ

برای شادی روحش
اللهم صل على محمد و آل محمدو عجل فرجهم

نفیسه سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://د

متاسفم از این حادثه و این که همدردیم....من هم برادرمو از دست دادم.........فقط به عنوان یه خواهر بزرگتر اگه صلاح دونستی خواهش می کنم اون عکس صورتشو بعد از تصادف بردار از این جا........

صفیه سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

وقتی فهمیدم احسان رفته باورم نشد شوکه شدم وای خدای من احسان؟؟؟احسان فاریابی امکان نداره؟؟؟؟
امروز اولین سالگرد احسانه از دیشب مدام دارم عکسشو توی گوشیم نگاه میکنم وباورم نمیشه ک الان یکساله که احسان نیست!!!!فک کنم یه دروغه!!!؟؟؟مگه میشه احسان نباشه نه نه نه امکان نداره
دروغه........

محمود دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد